Wednesday.

2013-10-16 ♥ 15:23:00
 
Vaknade i morse och ser att Sony taggat mig på typ 15 bilder från i fredags. Haha, kan ju säga att jag var klarvaken på en sekund och fullt upptagen med att tagga av mig från alla... Uscha. Brukar alltid gömma mig för kamerorna när vi är ute, men uppe på vippen var det omöjligt. De var överallt! Denna bild är den som är mest okej, men den är ändå asful haha. Aja.
 
Efter bildpaniken åt jag frukost och sedan har jag spenderat dagen med att ta itu med tråkiga (men nödvändiga) saker så som att rensa upp på datorn, sortera mina hundratals mobilbilder och lägga över dem på en extern hårddisk, tagit hand om disk och tvätt och packat upp mina resväskor. Så nu är det gjort i alla fall. Skönt. Insåg att min garderob behöver en storrensning så antar att jag får ta tag i det imorgon. Men nu orkar jag inte göra fler vettiga saker på ett par timmar. Tror jag ska titta lite på Grey's Anatomy eller spela lol eller något... Får se! Ha en fin onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0