Tradera.

2013-10-24 ♥ 17:51:18
Sneakers här, Converse här, röda klackar här, svarta klackar här.
 
Som sagt så har jag massa kläder och skor som ska säljas på Tradera och idag började jag göra några annonser. Dock bara på skor och kepsar då jag inte har någon plats än för att ställa upp mitt stativ så jag kan ta kort när jag har kläder på mig. Men blev 11 annonser i alla fall. Tar så fruktansvärt lång tid att lägga upp dock. Varje sak ska först fotograferas, sen i värsta fall måste bilden beskäras (har sluppit det nu dock), sen ska den vägas, sen ska jag räkna ut vad frakten blir, sen ska bilderna laddas upp i en annons där jag även ska fylla i massa information om produkten och sist ska den publiceras. Det som är segt är att man bara tar en proukt åt gången! Tar timmar... Nåja, jag får tänka på pengar. Pengar gör mig motiverad.

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

snygga!

2013-10-31 @ 13:44:57
URL: http://jonza.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0