Just another Monday.

2013-10-21 ♥ 14:02:29
 
Hej alla fina! Jag sitter för tillfället och äter lunch och tittar på AFV... Var sugen på hallonsmoothie, men hade ingen banan hemma, så slängde lite frysta hallon i kastrullen och tinade upp dom och hällde det över keso och toppade med kanel och kokosflingor. Yum! Kunde heller inte bestämma mig för om jag ville ha vanlig eller inlagd gurka på mina leverpastejsmackor så fick bli en av varje haha. Sjukt ointressant. Nu ska jag söka jobb och senare ska jag ner på stan och ta min lillebror till frisören. Har sett en tröja jag jättegärna vill ha så kanske råkar köpa med mig den hem också hehe. I will let you know! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0