Time for a change.

2013-11-30 ♥ 11:06:36
 
Tänkte bara kika in och berätta att anledningen till att jag inte bloggat något är för att jag ska byta bloggportal och väntar just nu på att det ska bli klart. Och anledningen till att jag ska byta är för att jag är så trött på blogg.se. Det har blivit så kasst. Först och främst med hela den här samla poäng-grejen. Förstår ni hur mycket de tjänar på det och hur lite vi som drar in pengarna åt dem får tillbaka? Det är rätt sjukt när man tänker efter. Och nu alldeles nyligen så har de plockat bort alla gamla gratisteman, de med riktiga stilmallar som går att ändra i och som jag alltid använder som grund när jag gör designer. Men nä, nu är det bara deras nya, konstiga teman kvar som inte alls går att koda om fritt. Och jag upptäckte nu att de ändrat hela designinställningssidan och nu är det helt cp. Nej, fy, orkar inte med sånt. Om blogg.se tar tillbaka de gamla designerna kanske jag kan börja blogga här igen men tills dess - bye bye. 
 
Min nya blogg kommer komma upp nästa vecka så jag länkar den då. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Gud vilken fin pälsjacka! :) Håller med dig om att blogg.se har blivit sämre. Fattar inte hur de kan ha tagit bort alla gratisteman, jag vill inte betala för blogg.se kassa tjänster, så himla surt! :(

Sv: Tack för svaret! Jag kanske får ta och pröva en CC cream istället :)

2013-12-02 @ 13:57:42
URL: http://valmer.blogg.se



Postat av: Jarina

Svar; Det var riktigt härligt :)

2013-12-02 @ 14:05:31
URL: http://jarinafoto.blogg.se/



Postat av: -A G N E S-

kommentera gärna med din nya blogg så jag hittar dit :)
sv: haha jadå jag ska säga till dig, kanske kan få lite dispans bara för att vi snackat om det och för att jag älskar niall ;)
hoppas du har haft en bra början på december? :) kramis

2013-12-02 @ 20:56:07
URL: http://agneshagelberg.blogg.se



Postat av: Anonym

det gamla är inte borta, bara att hålla in alt knappen och välja design så är det gamla där. lol.

Svar: Haha, jaaa då kommer man till den gamla redigeringssidan, men alla gamla teman är som sagt fortfarande borta... :) lol
cmyk.blogg.se

2013-12-05 @ 19:23:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0